søndag 5. januar 2014

Jule-/nyttårsgave fra Gymgrossisten.no


Her om dagen fikk jeg en fin, fin  jule-/nyttårsgave fra Gymgrossisten.no i posten.

Pakken inneholdt
* Octane intra-workout fra Star Nutrition, med bl.a. BCAA. Drikkes før og under trening. Jeg har prøvd noen treninger med og noen uten produktet de siste dagene og det er faktisk merkbar forskjell. Octane gir eksta energi og gjør at du får til å yte det lille ekstra på trening. Smaken (watermelon Madness) er "rich", men funker bra om man blander den ut med nok vann.
* Fit & Smart Protein for jenter, med sjokoladesmak. På smak - en av de bedre proteinpulver jeg har prøvd. Positivt overrasket.
* Ripped Hardcore - disse kapslene har jeg ikke testet enda, sparer dem til neste kampoppkjøring.
* Omega 3 kapsler er vel, sant jeg har ikke prøvd dem enda, som annet omega 3 regner jeg med.
* Goodlife proteinbarer, Chocolate Fantasy og Coconut Dream smakte begge kjempegodt, men  Crispy Gingerbread Cookie synes jeg var litt heavy for min smak. Funker kanskje om du er enda mer glad i pepperkaker en meg :) Barene inneholder ca. 190 kcal, 16 g protein og 20 g karbohydrater. Passer fint som et lite (godis) mellommåltid :)
I tillegg fikk jeg med en fin, rosa shaker og gymgrossisten t-shirt.

Tusen takk  :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar