mandag 31. desember 2012

Godt nytt år

Riktig godt nytt år godt folk :)


Og siden jeg er så utrolig treg, vel overstått julefeiring. Håper alle har kost seg sammen med folk de er glad i og at dere har fått mye av det dere ønsket dere.

Selv om jeg lett kunne sett tilbake på 2012 med misnøye og tenkt at det har vært et dårlig år, hvor jeg har vært skadet 3/4 av året og har sluttet på gymmet som har vært mitt 2. hjem i flere år, ser jeg allikevel tilbake med en god følelse og tanker om at det har vært et godt år. Det har skjedd så mye annet godt og spennende i livet mitt og jeg er tilfreds med tilværelsen. Det kunne selvfølgelig vært enda bedre om jeg ikke hadde vært skadet, men alt skjer vel for en grunn og hvem vet hvordan ting hadde vært om det var annerledes.

Jeg ser frem mot 2013 med sommerfugler i magen. Jeg gleder meg til å komme ordentlig i gang med nytt og spennende prosjekt. Jeg er innstilt på hardt arbeid og på å oppnå nye mål i året som kommer. Og selvfølgelig skal jeg fighte igjen. Jeg har ingen nyttårsforsetter, men mål har jeg :)

Have a good one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar