søndag 6. januar 2013

Hook, hook

Første uken i 2013 gjennomført og det har vært en super treningsuke.
Tok det rolig med trening i desember, men nå er jeg i gang igjen. Selv om man er litt "mykere" i kroppen nå, har den nok hatt godt av litt hvile.

Allerede 1. januar var treningsplan for de kommende ukene klar.
Startet tirsdag snilt med en løpetur, tross alt dagen etter nyttårsaften :)

Slik har resten av treningsuken (kort presentert) sett ut:
Onsdag: thaipass hos gamlefamilien (FMT) på kvelden.
Torsdag: morgenløp før jobb og thaipass på Nak Muay på kvelden
Fredag: morgenløp før jobb og sparring på Nak Muay på kvelden
Lørdag: Treningsfri
Søndag: sekk, mitts og sparring

Jeg har fått testet litt hvordan ståa er med skulderen denne uken og er strålende fornøyd. På Fredag slo jeg hooks, smertefritt for første gang siden skaden, Yeey :D Dette lover godt.



Utrolig deilig å være i gang med treningen igjen. Og fy så deilig det er å være ferdig med julemat og sånt og. Tilbake til kylling og laks, nam!

Ok, jeg har ikke helt lagt fra meg godteriet, men det er ok inntil videre siden det andre er på plass :P






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar