tirsdag 29. januar 2013

Skader og sånt

Skadet, operert og snart bra :)
Fremgangen etter operasjonen har gått jevnt og trutt.  De strukturer som er "klippet og limt" i skal nå være grodd og jeg har ingen restriksjoner annet enn det jeg kjenner på selv. Jeg er godt igang med treningen og er veldig snart fullt tilbake i jobb igjen. Kanskje er det ikke så veldig mye mer å si om skulderen nå, men...

Noe av det som er kjipt med skader og sånt, er at det ofte kommer sekundære plager med på kjøpet. I mitt tilfelle har muskulaturen rundt skulder og skulderbue slått seg ordentlig vrang. For de som trener mye (og mange andre også) er det vel en kjent sak med spent muskulatur som fører til ubehag og smerter.

I den forbindelse var jeg var jeg i dag til behandling hos Kroppsverket for første gang på en stund, og jeg føler meg som et nytt menneske :)


Jeg anbefaler alle som sliter med skader eller andre muskel- og skjelett plager å ta seg en tur innom. Sjekk ut kroppsverket.no eller gå inn og "Like" siden deres på facebook. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar