onsdag 7. august 2013

Fighters Lab

Det var det her jeg skulle postet for en uke siden det...
Usj, stakkars neglisjerte bloggen :P

Tirsdag 30.07.13:
Busstur til Gøteborg. Endelig litt ledig tid til å sitte og skrive. De siste ukene har flydd avgårde og jeg har dessverre ikke hatt særlig med tid og ork til blogging. Mesteparten av tiden har gått til å sette i stand og ordne med det nye gymmet. Fighters Lab, babyen min :)
Fy, så fint det blir der. Nå er det snart ferdig og det er bare et par dager til vi åpner.
Deler noen bilder fra prosessen her:








 

 







 



Vi har også hatt et par turer med promotion for gymmet i parken. Trening i herlig sommervær er jo aldri å forakte. Gå innom Idrett for alle sin nettside for å se flere fine bilder fra parken.


For å virkelig sørge for at det ikke er tid til annet, har jeg oppkjøring til kamp midt opp i dette. 17. august fighter jeg i Fight Night 08 i Stockholm. Treningen min går bra og formen begynner å sitte. Det er veldig deilig å ha sitt eget sted å trene. Jeg gleder meg så til å dele lokalene med alle dere andre som også ønsker å trene hos oss.




 Titt innom bloggen i morgen for å se hvordan gymmet og Physio Laben har blitt :D

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar