tirsdag 20. august 2013

Seier på lørdag

Det ble seier i helgen :D

Min motstander, Rebekka Nyberg fra Rinkeby, gjorde god motstand. I starten av første runde overrasket hun meg med en serie harde slag med lang rekkevidde og flere av dem gikk rett inn.  Jeg tok derimot kampen tilbake og vant på decision 3-0. Har ikke selv sett kampen enda, men vi får se om den blir lagt ut etter hvert. I så fall skal jeg dele den her.


Takk Rebekka for en bra kamp og takk Coach Digre og Joseph Fjellgren for god coaching og hjelp føre, under og etter kampen. Og takk for all støtte fra dere andre, setter veldig stor pris på den. 

 

Nå er det tilbake til hverdagen. I går startet jeg på jobb igjen etter "ferie", i dag er det i gang med trening og Fighters Lab skal drives. Mye å gjøre, men det er gøy J

På treningsfronten rettes nå blikket fremover mot oktober og World Combat Games. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar