søndag 20. juli 2014

Koh Samui

En super uke med super trening på Super Pro Samui :)

Jeg vil gjerne takke min sponsor Fighter Sport for deres bidrag til at jeg nå befinner meg i Koh Samui, Thailand. Jeg er glad for at dere ville bidra til å gi meg en god oppkjøring til en spennende høst!
I tillegg til å ha bidratt til denne turen, sørger Fighter alltid  for at jeg til enhver tid har utstyr som jeg trenger. Dere som følger meg på instagram/facebook så kanskje at jeg hadde fått en "godtepose" før jeg dro??? I den var det noe snadder som ble med til Thailand og noe snadder som venter hjemme. Nederst ser dere et utvalg av innholdet i godteposen fra Fighter Sport.
Se innholdet i godteposen  nederst :) 

Etter en uke med hardtrening morgen og ettermiddag var det sabai, sabai i går. Søndag er Muay Thai - treningsfri i, så vidt jeg vet, hele Thailand.
Dagen var for oss viet til shopping, scooterkjøring og masse mat. Kroppen hadde godt av "hvile" etter uken som gikk, med minimum to timer trening, to ganger om dagen (dvs 24 t + på 6 dager).

Morgentreningene her består av løping, felles oppgaver (med mange, mange repetisjoner), sekketrening, mitts, oppgaver to og to samt nedvarming. Startet med 3 runder mitts i starten av uken, men har nå avansert til 5 runder. Ettermiddagstreningene starter også med løping og fellesoppgaver/sekketrening. Mandag, onsdag og fredag er det sparring og clinch etterpå, de andre dagene er det mitts, og avslutningsvis er det teknikkoppgaver og/eller nedvarming. 



Treningene her har høy intensitet og trenerne er veldig bra. Tidvis er det litt mange mennesker på passene, men stort sett er det greit. Det er veldig hyggelige mennesker da :)



På lørdag dro en hel gjeng avgårde til Petch Buncha, nærmeste stadion, for å støtte to av de som trener på gymmet som hadde kamp, Iman og Christin. Begge to gikk seirende ut av ringen :)  
 

På lørdag tok jeg og en privattime i mellom de to faste passene :P Kanskje på grensen til overkill å trykke inn en time til på dag nr 6 ? Vanvittig bra og lærerikt var det iallefall. Beau er en kjempeflink instruktør, og når man ikke har alt det andre man vanligvis henger fingrene i, tåles treningen godt og man kan kjøre litt hardere på.

Dagens morgentrening er allerede ferdig, nå ser jeg frem mot en uke tilsvarende den som var og håper på en kamp i slutten av uka (håpe, håpe, håpe, håpe - det spørs da....).  Eirik skulle egentlig gå kamp den 23. men har dessverre blitt syk. Han er på bedringens vei, håper han blir fort frisk, så kanskje vi begge kan gå kamp samme dag istedet.


Utstyr fra FIGHTER SPORT:

Fine og behagelige
Muay Thai Shorts
i rød og i  rosa.
 
Jeg støtter legaliseringen
av MMA i Norge 
Fighter Rashguard i utrolig deilig
materiale. En med rød og en med
orange skrift. 


Superlette sko!
Et helt nytt produkt fra Fighter.
Disse fikk ikke lov å være med til
Thailand, men jeg gleder meg til
å teste dem ut når jeg kommer hjem!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar