onsdag 23. juli 2014

Skuffa!

Æsj, det blir ikke noen kamp denne gangen :(

Var visst vanskelig å skaffe en match på så kort tid. Er selvsagt kjempeskuffet over dette, men det er ikke noe å gjøre med det. Jeg trøster meg selv med at jeg får trent kjempebra og får en super start på oppkjøringen til høstens utfordringer.




Og så er det jo kjempedeilig å være på ferie i Thailand, varmt vær, god mat og fine folk hjelper det :)
Heng på stranda

Christins siste dag
The girls!


God mat og godt selskap på Chaweng nattmarked


Og så kan man se live Muay Thai flere ganger i uken, jippi!
 

I dag har vært en (bortsett fra treningen) rolig dag. Var litt energitom på morgentreningen, så tok meg en liten siesta før privattime og ettermiddagstrening. Det hjalp det.
Hadde en kjempemorsom privattime med Keng. Han er også en utrolig flink instruktør og en veldig, veldig morsom person.










Etter privattime var det sparring igjen, også veldig gøy.

Ekkel-pekkel :P
Bare så utrolig kjipt at jeg ikke har hud igjen under føttene, jeg bruker omlag  en rull med sportsteip om dagen. Og jeg som var lei av tapingen hjemme :P










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar