tirsdag 2. juli 2013

Dream team

I går hadde vi første treningen på det nye gymmet. Gymmet åpner ikke før 1. august og det er ikke ferdig enda, men det er mye man får til med bare 16 kvm matter på gulvet. Det ble en super trening med gjengen. Tenk hva vi får til i en mattelagt sal på 213 kvm :D 

Nå er det under en måned til vi åpner dørene på Fighters Lab. Jeg gleder meg som et lite barn.
Dette kommer til å bli så bra. Vi har bra lokaler, bra trenere, bra folk og jeg gleder meg til at det kommer enda flere. 

Dream team!
Som Coach Digre skrev på veggen til gymmet for en tid tilbake er jeg i gang med oppkjøring til kamp igjen. Det var meningen at jeg skulle gått kamp i mai, men dette ble det dessverre ikke noe av så det ble en lengre pause enn jeg hadde planlagt. Men 17. august er det duket for kamp igjen. K1 regler blir det denne gangen. Det blir en ny og artig opplevelse. 

Utenom jobb og trening går mesteparten av tiden til oppussing og ordning på gymmet. Jeg anbefaler deg å følge med på facebook om du lurer på hva som skjer i forbindelse med gymmet; Fighters Lab

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar