lørdag 13. juli 2013

OMG - Let's blog about it

Gårsdagen, første dagen som kjentes som ferie, til tross for at jeg har hatt ferie i snart en uke. Hver dag har det vært tidlig opp og avgårde for å jobbe på gymmet, men i går sov jeg lenge :) 

Etter å ha dasset rundt i leiligheten en god stund fant jeg ut at jeg skulle ut å løpe - klokken 12 på dagen. I 30 + grader....  Måtte dyppe meg litt i vannet etter den løpeturen gitt. Bra vi har stranda noen få minutter fra der vi bor. 


Solskille etter 1/2 times løping
             

Etter løpetur og bad koste jeg meg med sommerfrokost - havreflak, vaniljeyoughurt og friske bringebær, nam :) 




Så var det avgårde til gymmet for å hjelpe Alex å sette opp vegger i noen timer. Avsluttet dagen hjemme på brygga, supermys sammen med kjæresten og naboene. 



En fiiin sommerdag :)


I dag sov jeg visst også lenge. Samme gode frokost som i går og avgårde for shopping til gymmet. Kos middag med guttene mine og så trening. 
Løp hjemmefra til gymmet, sekketrening, møtte Giang og løp bakke (usj-tungt :P), tilbake til gymmet og gå på mitts for så å sykle hjem igjen. 
Godtrening!

Se klipp fra treningen her:
http://www.youtube.com/watch?v=x3MIzUZuOqA&feature=youtu.be



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar