torsdag 25. april 2013

Flettefin og fit for fight

Nå er det bare to dager igjen til det smeller i Skövde. 


Vi reiser avgårde i morgen ettermiddag, Coach Digre, Coach Beo og jeg. Frem til avreise er det sabai, sabai som gjelder (altså ta det med ro). Drikke vann, vann og mere vann,  ordne matpakker, pakke og slappe av. Gå igjennom gameplan og visualisere. 
Bena høyt etter trening :)
I kveld har jeg bare kost meg hjemme sammen med lille prinsen, han har spist is (jeg har nøyd meg med kylling og grønnsaker),  vi har lekt monster og øvd på å lese. Nå ligger lille og sover og jeg har inntatt sofaen sammen med den store prinsen. 

Jeg kjenner meg klar for fight nå og gleder meg masse til lørdag kveld. Jeg har fått trent godt, jeg kjenner meg fysisk og mentalt sterk og vekten er akkurat der den bør være. 
Good to go!


Erfarne fingre har flettet håret mitt i dag så det er ute av veien.
 Det anbefales dog ikke å flette hår som er 2 cm langt på sidene, det lugger noe heeelt sinnsykt :P 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar