onsdag 17. april 2013

Som et nytt menneske

Sliter du med ømme/vonde muskler, muskelspenninger, nedsatt bevegelighet, akutte eller kroniske smerter eller ønsker du å forebygge dette? Denne mannen kan hjelpe deg.


Han hjelper meg!

De siste dagene har kroppen min gitt meg beskjed om at det er på tide å ta litt ekstra vare på den. Spent muskulatur i nakke og skulderbue har meldt seg i form av  hodepine. Jeg tok turen innom Kroppsverket. Hodepinen er forsvunnet som dugg for solen og jeg  føler meg som et nytt menneske etter å ha vært der. 
I timene mine på Kroppsverket jobber vi også opp mot fightingen. Vi tenker sammen og finner løsninger på hvordan jobbe med muskulaturen slik at det blir bidragende til å forbedre bl.a. teknikk og styrke.  I går ble det jobbet  med muskulatur av betydning for utvikling av kraft i teknikkene mine og vi har jobbet med bevegelighet. I forhold til sistnevnte ser man umiddelbar og tydelig bedring, det er veldig moro. I tillegg har vi jobbet skadeforebyggende og hjulpet til med restitusjonen i  ben som har løpt mye idet siste.

Jeg anbefaler alle (idrettsutøvere og andre) som har plager eller lignende å ta seg en tur innom og høre med hva og hvordan Kroppsverket kan hjelpe dere. I tillegg til superdyktige massasjeterapeuter har Kroppsverket også kiropraktor og akupunktør. 
Gå inn og se på Kroppsverkets nettsider eller sjekk ut facebooksiden deres.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar