torsdag 4. april 2013

Goooo Girls

Helgen blir en stor helg for norske thaiboksingsjenter (og gutter). Anna Tatjana Lie reiser til Amsterdam, Nederland for å gå sin første proffkamp mot Roxanna Gaal


Og Anne Line aka Ninja går NM i thaiboksing for første gang.

Disse jentene er to flotte mennesker som jeg setter utrolig stor pris på å ha i livet mitt og de er begge dyktige og hardtarbeidende fightere. De har min dypeste respekt og jeg ønsker dem begge lykke til i kampene sine på lørdag.
Chok dee


Og selvfølgelig ønsker jeg også alle de andre som går Norgesmesterskapet lykke til. Håper lørdagen byr på noen spennende kamper. Selv sitter jeg denne dagen på sidelinjen som dommer :)
Slik ser foreløpig matchliste for NM ut:


Damer:
51/54 kg:
Ida Nafstad (Partner)
57 kg:
Anne Line Hogstad (Frontline Muay Thai)
Silje Helen Vatne (Stavanger MMA)

Herrer:
60 kg:
Adnan Ashraf (Frontline Muay Thai)
Marcus Kalberg (Stavanger MMA)
67 kg:
Bogdan Melikyan (F. Academy)
Arild Prag (Frontline Muay Thai)
Velislav Turbinov (Stavanger MMA)
71 kg:
Ole Olivares (Stavanger MMA)
Ken Tore Knudsen (Partner)
Andrejs Barnov (Frontline Muay Thai)
Christopher Patricio Medel Perez (F. Academy)
75 kg:
Lasse Hansen (Nak Muay)
Anders Fossum (Frontline Muay Thai)
Geir Kåre Nyland (Stavanger MMA)
81 kg:
Joachim Siljuberg (Frontline Muay Thai)
Brandon Tung Moen (Oksa)
86 kg:
Markku Hakala (Frontline Muay Thai)
Tomas Erlandsen (Ffc)
Ove Remi Nicolai Andre Bråten (F. Academy)
91 kg
Espen Grønlund (Oksa)
Jeton Jajovski (F. Academy)
91 kg og over (Merk: det skal ikke være mer enn 10 kg forskjell på utøverne)
Arve Fosseli (Oksa)
Stefan Strøm (F. Academy)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar