torsdag 11. april 2013

Puss, puss, så....

Pusse på teknikker altså. Bokseteknikk for å være mer presis. Dette var temaet på dagens trening og  Senad, som Coach har ordnet et samarbeid med, har loset meg igjennom ting jeg kommer til å ha god nytte av. Jeg har fått gode råd, tips og en god del ting å jobbe videre med. Tusen takk Senad. Jeg ser virkelig frem til et videre samarbeid.


Treningen ellers går veldig bra og formen begynner virkelig å sitte. Denne uken har jeg trent masse sammen med Giang. Sparring, sekk og mittstrening, samt litt fys.

Masse løpetrening blir det også. Langkjøring, bakkeintervaller og intervaller på mølle flere ganger i  uka.
Etter jobb, trening, mat og litt sosialt samvær er det ikke mye igjen til andre sysler, slik som blogging, men jeg prøver å dytte inn dette innimellom også ;)

Nå er det straks sengen for piker som skal opp og løpe intervaller før frokost!
Natta godt folk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar