onsdag 1. mai 2013

Jeg er tilbake...

Så da kan vel ikke bloggen hete "veien tilbake til ringen" lenger :)


Å for en fantastisk følelse det var å være tilbake. Jeg må innrømme at jeg var litt usikker på hvordan det skulle bli å sette mine føtter på kanvasen igjen etter et helt år. Men da jeg vel var innenfor tauene var det ingen tvil om at jeg var  hjemme. Jeg tror jeg aldri har hatt det så gøy i ringen noen gang før. Jeg tok meg selv i å smile flere ganger. Det var utrolig gøy å få til mye av det jeg har jobbet med sammen med coachene mine og det var spesielt gøy å kjenne at jeg har utviklet meg siden forrige kamp, til tross for hvordan siste året har vært. Jeg er så takknemlig til de som har tro på meg og som bruker av sin tid og energi til å følge meg opp og hjelpe meg. Hadde ikke kommet langt uten dem.




Og jeg skal gjøre mitt beste for å fortsette å utvikle meg. Jeg har nye mål som skal nås. 

Fokus!

Forhåpentligvis blir det ny kamp om ikke så veldig lenge. Har hatt noen rolige dager nå så kroppen har fått kommet seg litt og i morgen er det ordentlig i gang med trening igjen (ikke bare tråkking på sykkelen).

Besøk www.obfoto.se
www.facebook.com/obfoto.se for å se masse bra bilder fra gallaen.

Og http://www.gladiatorspelen.se/ for resultat o.l.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar