søndag 19. mai 2013

Privattimer

Fikk telefon fra coach på torsdag. Jeg hadde ventet på tilbakemelding om hvem jeg skulle fighte neste gang. Jeg var i utgangspunktet satt opp til et stevne den 25. mai, men motstanderen min der trakk seg noen få dager etter min forrige kamp. Det har etter dette ikke vært helt klart hvem jeg skal møte, og jeg har derfor ikke nevnt noe om stevnet. Dessverre endte det hele med at hele stevnet er avlyst og det blir ingen kamp på meg den 25. :( Skuffa!

Jeg håper selvfølgelig på en ny kamp så fort som mulig, men inntil videre har jeg da noe friere tid og ikke like strengt treningsregime. 

I den anledning har jeg også tid til å gi privattimer. Det er mange som har spurt og nå er anledningen til booke tid. Jeg har ledig etter vanlig arbeidstid (dvs. ca fra kl. 16.00 og utover). Skriv meg en innboks-melding på facebook eller en mail på fatopinto@yahoo.no for å booke tid. 


Det er også mulig å booke seminarer.


Da sees vi da ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar