onsdag 15. mai 2013

Som i et trylleslag

var kraften tilbake i trette muskler igjen :)



Noen dager før jeg skulle gå comeback kampen min følte jeg meg litt sliten, tung og sur i muskulaturen. Veldig dårlig timing og jeg må innrømme at jeg ble en liten smule bekymret. Jeg hadde heldigvis time hos kroppsverket og etter en time med tilpasset idrettsmassasje kjentes kroppen med en gang mye, mye bedre. Spenst og hurtighet var tilbake i beina igjen og treningen etterpå gikk som en lek.
Takker og bukker :)

Med kyndige hender kan massasje brukes til ulike formål, som behandling eller del av behandling for  mange ulike tilstander, plager og lidelser.
Jeg er opptatt av at vedkommende som kaller seg massasjeterapeut skal vite hva han/hun driver med, kunne anatomien og vite hvordan ulike typer behandling påvirker muskulaturen på forskjellig måte. Om du også er opptatt av dette kan du sikre deg ved å gå til en terapeut som kan vise til en god utdanning og som er seriøs.
Slik som på kroppsverket, hvor du finner kloke hoder og kyndige hender. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar