onsdag 22. mai 2013

Rastløs....

Pinsehelgen besto av noen deilige fridager med masse fint vær, masse kos, masse mat og masse godis. Ja, det er deilig, men man blir jo litt rastløs også. Pleier jo å røre litt mer på meg så det er jo ikke så rart. Energioverskudd! 


Frokost på balkongen :)
Har hatt koselig besøk i helgen og. 
På lørdag var Anna på besøk :) Da ble det en fin, fin trening med løpetur i deilig sommervær før noen supre sparringsrunder. Alltid fint å se og å trene sammen med super-snupp. 




Og på søndag kom min kjære, søte mamma på besøk <3

Nå som jeg ikke har booket kamp selv, kommer jeg til å fokusere litt energi på å instruere og å lære bort thaiboksing. Holdt privattime i går og i morgen holder jeg treningspass. Jeg har alltid synes det har vært gøy å instruere og jeg ser frem til å gjøre mer av dette fremover :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar