tirsdag 28. august 2012

Er det virkelig høst?

Vel, det er vel ingen tvil lenger. Iskaldt på morgenen (bare 8 grader på mandag), friskt i luften hele dagen, på med jakke og på med skjerf. Og jeg som hadde håpet på å nyte litt mer sommer, den har ikke vært så lang akkurat. Men man bor jo i Norge... Får håpe på Indian summer istedet.

I helgen har det ikke vært så mye fokus på trening siden det har vært mye annet å gjøre; besøk av lillesnupp, 85 års lag for morfar og 8 års bursdag for nevøen min Odin. Men det ble iallefall et lite "pass" på brygga sammen med Nina og Eirik på søndag. Og med ny uke er man igang igjen. Etter legebesøk (for å fornye sykemelding) i går var det rehabtrening og intervalløp på mølle på Nimi. Forbedringspotensiale er vel en fin måte å omtale hvordan intervalløpingen gikk. På kvelden var det som vanlig thaipass. De andre sparret mye, noe som betyr at jeg gikk mange runder på sekken. Men noen runder på mitts ble det og.


I dag møtte jeg Linda på kafe, ingen plass inne så det ble kaffe ute i frisk høstluft før rehabtrening på Nimi igjen. Jeg drar dit nesten hver dag. Der har de alt jeg trenger av utstyr og det er lettere å få gjennomført treningen (det er ikke det morsomste å holde på med nemlig). Dessuten er det greit å ha noen rutiner i hverdagen når man ikke er på jobb som vanlig.

Etterpå blir det bakkeløp sammen med Anne Line, åpen matte og litt styrketrening.

Ha en fin (og kald) ettermiddag folkens.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar