mandag 20. august 2012

Mandag igjen

Uff, da var det lenge siden bloggings gitt.
Regntung mandag etter en morsom helg og en solrik søndag. Har blant annet vært i bryllup i helgen og møtt masse hyggelige nye mennesker :)
Uka ellers har gått som vanlig. Trening på Frontline, rehabtrening på NIMI, løping fra Ulvøya til Malmøya, bakkeløp, trening med Anne Line osv.

Skulderen blir stadig bedre selv, om jeg kjenner at den er litt sår når jeg våkner på morgenen nå, etter at jeg sluttet med fatle. Men ellers fremgang med stadig bedret bevegelighet. Både fysioterapi og behandling på kroppsverket gjør underverker på stiv muskulatur og hjelper også, i tillegg til rehabtreningen, godt på bevegeligheten.

Etter en trøg morgen var planen å klare å motivere meg nok til å gå ut i regnværet for å stikke på NIMI og trene. Men etter en rask telefon dit med beskjeden: det er ingen fysioterapeuter tilstede i dag, gikk det i vasken. I stedet har jeg vært flink (synes jeg selv) å gjøre husarbeid og pusle her hjemme. Rehabtreningen får jeg gjøre før thaitreningen på Frontline i kveld. Nå har supersnupp Anna kommet tilbake fra Thailand og jeg gleder meg masse til å se henne og trene sammen med henne igjen.
Frokosten min i dag :) Havregrøt med masse kanel er favorittfrokosten. Sunt og godt som gir god energi som varer. Hadde selvfølgelig vært sunnere uten smørøye men akkurat i dag var det iallefall hyggelig. Og jeg er ikke på diett!

I morgen blir det en tur innom jobben for å hilse på. Lenge siden jeg har vært der nå. Blir sykemeldt en god stund til, noe jeg fikk streng beskjed om på kontroll på sykehuset på onsdag. Ellers gikk kontrollen bra og de var fornøyd med fremgangen :)
Nei nå er det på tide å lette liket fra sofaen... Things to do!

2 kommentarer: