onsdag 8. august 2012

Morgenløp

Endelig er jeg igang med morgenløping igjen. Godt å komme seg opp og igang på morgenen. Jeg skal ikke påstå at det gikk i forrykende tempo men jeg kom meg iallefall igjennom den vante løypa.



Med skulderen går det i hovedsak bedre og bedre for hver dag. Jeg får god oppfølging både av Kroppsverket og av fysioterapeut, i tillegg til gode råd av samboeren.
Selv om det er langt igjen har jeg gradvis kommet  litt mer igang med trening. Har trent greit de siste dagene, både løpt, løpt bakke, syklet, trent på brygga og gått på mitts. Needless to say kan jeg enda ikke (på en god stund) slå med høyre hånd :P I dag får jeg se om jeg ikke drar meg en tur bort på gymmet til thaitreningen, det blir bra.

Morgenløp og dagens første økt med rehabøvelser er gjennomført og frokosten er inntatt. Nå er det dassing på sofaen med friidrett på TVen en liten stund før jeg må igang med resten  av dagens gjøremål :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar