onsdag 10. oktober 2012

God formiddag godtfolk

Dagens løpetur klokken 8 i dag var en frisk fornøyelse, med gradestokk som målte 3 grader. Brrr, da våkner man iallefall :)

På fredag var jeg hos fysioterapeuten, noe som  ikke er uvanlig i seg selv, men nå fikk jeg endelig noen øvelser som er noe mer rettet mot idretten min. Jippi, dette har jeg ventet på. Bevegeligheten er god, så nå blir det mer fokus på å øke styrke og hurtighet fremover.

Fredag var jeg forresten også i bursdagen til min lille nevø som fylte 7 år. Det var fint å tilbringe litt tid sammen med familie og veldig morsomt å se nevøen prøve ut de nye boksehanskene sine mot en liten, men verdig motstander.


Bursdagsselskap ble det på lørdag og, men dog i litt andre former :)

På mandag ble jeg bedt på pinnekjøttmiddag, av alle ting. Neida, jeg er ikke så tidlig ute med julen, jeg er så treig! Min gode venn Martin og hans kjære har siden julen i fjor lovet meg at jeg skulle få pinnekjøtt når jeg kom hjem fra innspillingen av NBF, siden jeg ikke rakk å spise det før jeg dro. Dette har altså blitt utsatt siden februar, men vi fikk det til til slutt. Veldig hyggelig ble det.


De første dagene på jobben har gått veldig greit, selv om det tar litt tid å komme inn i ting igjen når man er der så lite.
I morgen er det jobb igjen og etter det skal jeg til kontroll av skulderen på sykehuset. Det blir spennende å høre hva ortopeden har å si om utviklingen og om resultatet av operasjonen. Men jeg tror nok det skal gå bra.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar