onsdag 24. oktober 2012

Løp Fatima, løp

Startet dagen i dag med 6 km jogging og 12 drag i bakke. Kjennes godt å være så bra i gang allerede før halv ni.
Det er ganske fint langs løperunden min så slett ikke noe dumt sted å starte dagen :) Det er visst blitt ordentlig høst.

 


Var hos fysioterapeuten igjen i dag, det var en stund siden nå. I dag var det kun manuell behandling siden ryggen, skulderen og armen kjentes stiv. Den økte belastningen med jobb og trening kjennes, men det må til. Neste uke blir det å gå igjennom øvelsene igjen og mulig det vanker enda flere idrettsspesifikke øvelser da.

Det har blitt endel løping siste dagene. I dobbel forstand. Jogging og intervall på mandag, morgenløp og "senkveldsløp" med Anne Line i går og så dagens.
Ellers har jeg løpt fra A til B og videre hele dagen, men det er jo greit av og til. Fikk en telefon fra MMA Revyen midt inni der også og fikk gitt en kommentar til dem. Dette blir sendt mellom ni og ti i kveld og er tilgjengelig på Podcast etterpå (http://srib.no/mma-revyen/).
Mellom løpingen rakk jeg også rehabtrening og en liten økt på mitts med Anne Line før fysioterapien.

Fossen i Mølleparken i går kveld
Nå har jeg endelig funnet roen for kvelden og skal bare slappe av og kose meg.
                                          Ha en fin kveld dere og :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar