onsdag 31. oktober 2012

Thank you and good night

Snart er det sengetid for små piker, det er jobbedag i morgen og jeg må ha søvn. Jeg skal bare, jeg skal bare.... Slik er det å ha lakenskrekk, he he

Treningen går bra og det går fremdeles fremover med skulderen.
Det har vært lite løping de siste dagene (har ikke helt fått fulgt opp fra forrige uke), men jeg har trent bra allikevel. Som jeg trodde fikk jeg spedd på rehabøvelsene hos fysioterapeuten på fredag. Egentlig har jeg ikke lenger noen helt klare restriksjoner på hva jeg får gjøre, men opptrappingen av treningen bør skje gradvis og jeg må enda være forsiktig.
 I dag har jeg kjørt et raskt styrke/rehab pass på Mudo på Torshov og senere var jeg på besøk på Nak Muay på Strømmen.  God trening, veldig hyggelige folk og god stemning. Og snille Daniel ga meg til og med en klubb t-shirt, takk takk :) Også takk Fighter for tannbeskytter. Kom godt med i dag :)






I helgen var Eirik og jeg i Gøteborg. Vi ble kjørt hardt på fys-trening både lørdag og søndag. Jeg var støl helt til i går. Dessverre sørget trafikken for at vi ikke rakk boksepass på fredagen og været sørget for at vi ikke kunne bli til passene på kvelden på søndag, blæh! Måtte hjem og skifte til vinterdekk gitt. Men da har jeg lært meg det også. Fatima driver nemlig å lærer seg nye ting om dagen - som å skifte dekk og å kjøre bil og sånt :D

På lørdag var det West Coast Battle i Varberg. Det er ikke så langt fra Gøteborg så vi tok turen dit for å se Anders og Daniel fighte. Anders vant sin kamp på teknisk knockout. Dessverre gikk ikke seieren til Daniel men han gjorde en "riktig grym" match mot den mye større Malick Bah. Dommerkortene viste 2-1 seier til Malick. Resten av stevnet var også veldig bra, som det pleier å være i Varberg.


 



Nei, jeg får overvinne lidelsen (les lakenskrekken) og krabbe til køys.
Sov godt og drøm søtt folkens:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar