fredag 19. oktober 2012

Hei og hopp

En liten oppdatering på siste uken. 

Kontrollen av skulderen på sykehuset forrige uke gikk fin, fint. Alt går etter planen og jeg behøver ikke komme tilbake med mindre det skjer noe, Jippi :) Er godt i gang med skikkelig trening sammen med Coach igjen. Utrolig moro og ikke minst lærerikt. Jeg er kjempeheldig som har muligheten til å trene på denne måten. Her om dagen trente jeg sammen med Anna igjen for første gang på lenge. Har savnet det, vi har hatt mange gode treninger sammen. Anna skal gå Nordiske mesterskapet i november og starter oppkjøringen til det nå. 

Helgens stevne på Frontline Muay Thai var en suksess med masse bra fighter. Anniken var en av de som gikk sin første kamp og gjorde en god jobb. Dessverre har hun problemer med skulderen og kampen måtte brytes. Men fy så tøff hun var!  Hadde det vært opp til henne så hadde kampen gått tiden ut. 
Her er englene :)
Meg, Caro, Anniken og Anna. 

I dag og i morgen skal jeg holde selvforsvarskurs for jenter på Agenda X. Dette gleder jeg meg skikkelig til. Håper det kommer masse lærevillige jenter som er klare for å ta ansvar for sin egen sikkerhet. 

I helgen kommer også huset til å være fullt av små gutter. Mine to nevøer kommer på overnattingsbesøk til husets lille prins. Det blir koselig. 

Da satser jeg på en vellykket helg og ønsker dere det samme :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar