tirsdag 2. oktober 2012

Lenge siden

Tilbake på blogg og tilbake på jobb.


Det har vært stille her en stund nå. Det har sine grunner, men jeg skal prøve å gi lyd fra med litt oftere fremover.

I går var første dagen på jobb på lenge, tre måneder faktisk. Det vil si at det er tre måneder siden operasjonen også. Tiden går fort, man kan jo si jeg er et steg videre nå :)
Selv om jeg enda bare er tilbake på jobb i en liten prosent så er iallefall ting i ferd med å normalisere seg. Det var hyggelig å se kollegane igjen og så var det jo faktisk litt ok å gjøre noe annet enn jeg har gjort i det siste og.

Hyggelig kontordør

I forhold til skulderen så har den kommet seg fint og jeg har nå tilnærmet full bevegelighet i alle plan. Jeg skal fremdeles være forsiktig med belastningen den får, men det kommer seg gradvis det og.

I helgen ble det tur til Gøteborg for å trene på en klubb der. Fint med litt forandring, gøy å trene med nye folk og godt med litt ny inspirasjon.

Nå skal jeg hoppe i dusjen etter dagens første (av tre) treningspass. Ha en fin dag folkens :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar