torsdag 17. oktober 2013

Arrived

Da er jeg vel framme i St. Petersburg. Venter på at Anna skal komme til hotellet.

Turen har gått smertefritt. Bare glad for at vi kjøpte med oss en salat hver fra flyplassen. Te- måltidet med pølse, ost, brød og kake eller sandwich som ble servert er vel ikke helt fighterdiett. Da er det bedre med 114 kroners Caesar salat uten dressing og plukket fri for krutonger og parmesan, aka salatblader og kylling, he he. Er ikke det billigste av denne sort jeg har spist, men godt var det lell.

Gårsdagen på Fighters Lab var en super siste dag på gymmet før tur. Anna og jeg fikk fine og nytrykkede landslagsdrakter, Rebekka lekte at jeg var nålepute (akupunktur) samtidig som jeg satt på spinningsykkelen og Eirik holdt et supert Muay Thai advanced pass.
Deler noen fine/morsomme bilder fra i går med dere jeg :)








Jeg er innkvartert på hotellet så nå er det hvile og væskebanting som står for tur, så da «logger jeg av» for i dag.  Innveiing i morgen tidlig.

Ha en god kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar