mandag 21. oktober 2013

Day 4 - i finalen nå

Wooohooo

Jeg vant over Russland, i Russland :D 
Superhappy Fatima 

Supermann-punch 
Det var ingen lett match i dag. Russeren hadde litt "størig" stil og det var et øyeblikk i første runde jeg lurte på hvilken sport det var vi holdt på med egentlig. Det virket som hun var veldig interessert i å kaste meg ut av ringen istedet for å fighte Muaythai, men men. 
Selv om hun klarte å forstyrre gamet mitt og kampen ble litt rotete, synes jeg allikevel at jeg klarte å holde hodet relativt kaldt. I 2. runde fikk jeg litt mer kontroll på clinchen og fant ut at jeg måtte kjøre et helt annet clinchegame enn det jeg er vant til. I denne runden fikk jeg også landet flere supermann-punches, det var moro. Jeg er ikke helt fornøyd med prestasjonen i dag (jeg gjør litt dumme ting og vet jeg kan bedre), men heldigvis holdt det til seier. 

Let's go!
Teep. Smell it, now take it :P
Seier
Oksana var hyggelig etter kampen. Hun hadde fått oversatt noen setninger til norsk på telefonen sin, hun synes visst jeg var en verdig motstander :) 

Etter kampen min fikk vi også sett norske Tonje Sørlie sin innledende kamp i kickboksing som hun gikk seirende ut av. 
Gratulerer Tonje :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar