torsdag 17. oktober 2013

Day 1

Da er det igang da... 
World Combat Games 2013.
Den offisielle åpningen er i dag, med åpningsseremoni i ettermiddag/kveld.

Startet dagen i dag med offisiell innveiing, 51,0 kg :)


Men ingen fråtsing, he he. Det er ny veiing i morgen, for da er det kamp. 


I min vektklasse finner vi i tillegg til meg

- Johanna Rydberg, Svensk og europeisk mester 2012
- Ruchira Wongsriwo fra Thailand, Asiatisk mester
- Australiansk mester, Kristan Armstrong
- Spansk mester, Sarai Medina
- Tyrkisk mester, Ozlem San
- Oceanisk mester, Michelle Preston fra New Zealand
- Oksana Kizhernova fra Russland, verdensmester 2012

Trekningen er også i dag og 
vi skal puttes inn i disse boksene :)

       
Quarterfinals
Contest 1 (19 Oct 14:05)
Contest 2 (19 Oct 14:23)
Contest 3 (19 Oct 14:41)
Contest 4 (19 Oct 14:59)

Om du ønsker å følge med på hva som skjer utover det jeg skriver her på bloggen anbefaler jeg deg å gå inn på World Combat Games sin nettside.

Nå går jeg og legger meg igjen.
Vi høres :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar