mandag 9. juli 2012

Mandag igjen

Og seminarhelg overstått :) Vellykket ble det også. 



Det var hyggelig å se Tonje og Magga igjen. Gøy at vi har fått til et fint samarbeid og utolig gøy med  lærevillige seminardeltagere med så god innsatsvilje. Selv om operasjon fire dager før begrenset betydelig hva jeg kunne gjøre og det ikke var ideelt å holde seminar med armen i monsterfatle og med masse smertestillende innabords var det allikevel gøy og det ga mersmak. Om jeg skal være helt ærlig var det nok litt mye å gape over sånn rett etter operasjonen. Det resulterte i at jeg umiddelbart sovnet på sofaen da jeg kom hjem og der ble jeg til jeg ble vekket fem timer senere.

Dette seminaret var typ et "pilotprosjekt" men det kommer nok flere i rekken. Tilbakemeldingene fra deltagerne har til nå vært utelukkende positive og jeg håper vi får se mange engasjerte deltagere på neste seminar også. Titt innom på facebooksiden til  Verdensmest3 da vel.
Det var også veldig hyggelig av Fighter Sport å stille med en liten gave til hver av deltagerne, tusen takk :)





Takk til både Tonje og Maggish og selvsagt til deltagerne for en fin helg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar