søndag 22. juli 2012

New playground

I dag hadde jeg første, litt ordentlige treningen etter operasjonen. Først syklet jeg 40 min på ergometersykkel inne mens min bedre halvdel var ute og løp.
Etterpå ble det trening på brygga utenfor leiligheten vår. Min nye lekeplass :)
Treningen min besto av:
3 sammenhengende runder med 30 knebøy, 15 utfall fremover og 15 bakover på hvert ben og 15 step opp på benk med kne på hvert ben.
Etterfulgt av 3 runder à 3 min fotarbeid, 3 runder bob,weave, roll og 225 mageøvelser.
Utrolig behagelig å trene ute i friskluft, skal garantert gå flere treningsrunder der nede.

Startet også dagen i dag med 40 minutter på ergometersykkelen og i går ble det 40 min gange
på mølle med "incline" på 7, før mageøvelser. Så det har blitt en bra treningshelg :) Godt å røre litt ordentlig på kroppen igjen. Etter treningen i går ble jeg sittende og se på MMA trening. Blir så ivrig, skulle nesten tro det var kamp.
Synd ikke nyeste UFC var mer spennende.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar