fredag 20. juli 2012

Søvn :)

En ting jeg vanligvis ikke er vant til er å få nok søvn, men herregud så mye jeg sover nå om dagen. Skulle kanskje ikke tro at god søvn og monsterfatle er forenelig men jo da. Er forsåvidt bra at jeg har vent meg til å sove med den i og med at jeg er nødt til det i tre og en halv uke til.

I går var det intervju med bladet Mann som sto på plakaten, før jeg dro avgårde til en lang bra snakkis hvor jeg bl.a. fikk noen gode råd om kosttilskudd som er bra å ta med tanke på skulderen. Jeg har gått til innkjøp av Glukosamin på apoteket og venter på at tilskudd som øker blodsirkulasjonen og dermed tilhelingsprosessen skal komme inn i butikken. Glukosamin er et reseptfritt legemiddel som skal være bra for brusken inne i leddet.

Veldig glad 

Etterpå bar det avgårde til gymmet før å røre litt på liket. "Treningsøkten" der besto av 40 minutter tråkking, 250 (eller så) rep mageøvelser og skulderøvelsene mine.

Hva dagen i dag bringer vet jeg ikke enda, men solen skinner (litt iallefall) så da blir den vel bra :)

Ha en fin dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar