tirsdag 24. juli 2012

Three down - one to go



ååååååå, det skal bli så deilig å legge igjen Monsterfatla på soverommet. Riktignok skal jeg bruke den tre uker til på natten, men bare EN til på dagen :) Enda deiligere skal det bli å si helt "hadet" til den, selv om den har fått navn og sånt. Lurer på om jeg skal planlegge en liten seremoni... Kremasjon er kanskje på sin plass :P

Jeg klager ikke altså. De første tre ukene har gått veldig greit. Relativt raskt tilnærmet smertefri, sårene har grodd fint og jeg har allerede noe bedret bevegelighet. Frem til nå har det gått veldig greit å styre ting selv (treningsmessig sett), men nå synes jeg at jeg trenger noe mer "input". Skal derfor til fysioterapeut i dag. Ikke det, det er ikke mangel på sånne her hjemme heller, men det er ikke lett å være sin egen fysioterapeut og det er heller ikke ideelt å være samboeren sin. Så da blir det Nimi.

Men først en times tråkking og så en tur på passkontoret.

2 kommentarer: