tirsdag 17. juli 2012

Så var det bare to igjen


I dag er det to uker siden jeg opererte skulderen. Det betyr to uker igjen med fatle på dagen. Skal  bli så godt å bli kvitt monsteret.  Og i dag skal jeg ta stingene :)
Det har ikke skjedd den store forandring siden sist jeg skrev om skulderen men den blir gradvis bedre. Sakte men sikkert mindre vond og sakte men sikkert bedre bevegelighet. Jeg har heldigvis begynt å trene bittelitt mer nå, sykler litt lenger og gjør litt mageøvelser. Har ikke forsøkt meg på vanlige situps enda men gjør alternative som ikke krever så mye bevegelse i overkroppen (aka statiske).

Uken begynte i går med fotoshoot heeeeele dagen. Hyggelig crew og godt selskap i Anna Tatjana og Ingrid Egner. Moro med fotoshoot altså, men OMG ting tok tid. 
Håper resultatet blir bra da :)

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar