mandag 2. juli 2012

Ny blogg

Da har jeg endelig fått opp ny blogg etter Unibet bloggen for NBF. Det var vel på tide. Håper jeg får med meg noen lesere fra den gamle bloggen og at jeg klarer å fange interessen til noen nye også. For dere nye lesere, en liten intro om meg:

Jeg er 33 år og kommer fra Nannestad, men har bodd i Oslo i mange år. Min mor er halvt tysk, halvt kubansk og min kjære pappa kommer fra Kapp Verde Øyene.
Jeg begynte å trene thaiboksing i 2006 og har konkurrert siden 2008. Jeg elsker treningen og fightingen. Vanligvis blir mesteparten av tiden min brukt på dette, som sagt  (i den gamle bloggen) fordi det er det morsomste i verden å gjøre :) Jeg jobber som fysioterapeut for barn i Oslo kommune og gjør ellers som folk flest.
Thaiboksingen er det som ligger hjertet nærmest men jeg tar meg selv i å bli mer og mer glad i MMA også.
I løpet av de fire årene jeg har konkurrert har jeg klart å nå noen mål og planen er å fortsette fremover mot nye.

 

 
Her er min merittliste:

2012:
  • Norgesmester
  • 2.plass i Norges beste fighter
2011:
  • IFMA Verdensmester
  • IFMA Europamester
2010:
  • 3. plass i VM
  • Fightnight Champion
  • 3. plass i Sport Accord Combat Games
2009:
  • Nordisk Mester

 
  
Som jeg skriver over bruker jeg vanligvis mesteparten av tiden min på Thaiboksingen. For dere som fulgte med på Norges beste fighter så dere kanskje at jeg klarte å pådra meg en skulderskade under trening. Dette var en såpass omfattende skade at den midlertidig har satt meg ut av spill.

 
I dag legges jeg inn på sykehuset og jeg skal opereres i morgen. Vanligvis ville jeg brukt bloggen til å skrive om trening, fighting og annet tilhørende. Det skal jeg også, men med en liten vri. Siden ting er som de er blir fokus inntil videre

                             "Veien tilbake til ringen".

3 kommentarer:

  1. Masse lykke til med operasjonen! <3 Ser frem til å følge deg her på bloggen, og se deg back in action om forhåpentligvis ikke så lang tid :)

    SvarSlett
  2. Lykke til med operasjonen. Håper å snart se deg tilbake i ringen og som fysioterapeut.

    PS! Mille har nå sin siste uke i barnehagen. Håper vi ser deg igjen til høsten (på skolen).

    SvarSlett
  3. HI Fatima!!AS far as I understood you did the surgery already, wish you best of luck in your rehab and recovery!!! hugs from San Diego! marta

    SvarSlett